Pierwsza to lista, na którą sami wpisujemy potencjalnych współpracowników. Jest to tak zwana stara szkoła biznesu:
Tworząc listę nie powinieneś nikogo pomijać czy eliminować – nie rób segregacji ważnych i mniej ważnych kontaktów. Z listy tej będziesz dobierał kandydatów do biznesu. Zatem im dłuższa lista tym większy potencjał Twojego biznesu.
Każdy na Twojej liście jest ważny- może być kluczem do innych!
Jak powstaje lista?
- aktywator pamięci
- spisy telefonów
- albumy, kalendarze
- portale społecznościowe
Jest to lista, na którą ludzie sami się wpisują. Taką listę buduje się w Internecie. Do budowy takiej listy potrzebny jest BLOG – Twoja wizytówka w internecie, autoresponder, strona przechwytująca i infoprodukt. Musisz dać się poznać poprzez swoją obecność w sieci ( blog i profile w mediach społecznościowych). Jeśli ludzie Cię zauważą i zainteresują się tym co piszesz, będą chcieli znaleźć się na Twojej liście.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz