wtorek, 7 września 2010

II. ZRÓB LISTĘ KONTAKTÓW

Są dwa rodzaje listy kontaktów:
Pierwsza to lista, na którą sami wpisujemy potencjalnych współpracowników. Jest to tak zwana stara szkoła biznesu:
$RMBLO3Z

Tworząc listę nie powinieneś nikogo pomijać czy eliminować – nie rób segregacji ważnych i mniej ważnych kontaktów.  Z listy tej będziesz dobierał kandydatów do biznesu. Zatem im dłuższa lista tym większy potencjał Twojego biznesu.
Każdy na Twojej liście jest ważny- może być kluczem do innych!
Jak powstaje lista?
  1. aktywator pamięci
  2. spisy telefonów
  3. albumy, kalendarze
  4. portale społecznościowe
Druga lista daje o wiele więcej możliwości.


Jest to lista, na którą ludzie sami się wpisują. Taką listę buduje się w Internecie. Do budowy takiej listy potrzebny jest BLOG – Twoja wizytówka w internecie, autoresponder, strona przechwytująca i infoprodukt. Musisz dać się poznać poprzez swoją obecność w sieci ( blog i profile w mediach społecznościowych). Jeśli ludzie Cię zauważą i zainteresują się tym co piszesz, będą chcieli znaleźć się na Twojej liście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz