wtorek, 7 września 2010

Siła internetu

Internet to obecnie najszybciej rozrastające się medium na świecie.
Internet w dobie kryzysu okazuje się najlepszym rozwiązaniem dla przedsiębiorców w momencie gdy muszą zdecydować się na jakąś formę promocji. Zalet reklamy w internecie jest wiele, zaczynając od niskiej ceny reklam, przez wysoką efektywność ich zamieszczania aż po dotarcie do konkretnej grupy klientów/partnerów.
wwwOlbrzymia odpowiedzialność ciąży na osobach, które przygotowują swoistą “sól” Internetu czyli serwisy WWW. Mówię tu o Web design’erach, którzy kreują wirtualną rzeczywistość i można powiedzieć że są odpowiedzialni za kierunek rozwoju tego medium.kryzys_szansa_na_lepsze,
Internet jest niezwykle skutecznym sposobem na walkę z kryzysem finansowym, z którym boryka się  niemalże  każda branża handlowa czy usługowa. Nakłady związane z promocją własnej oferty ciągle rosną. I wcale nie oznacza to, iż firmy inwestują więcej w reklamę. Przenoszą one swoje nakłady finansowe z innych mediów do internetu. Związane jest to między innymi z tym, że reklama w internecie jest dużo tańsza niż w prasie czy telewizji.  Nie można jednak pominąć kwestii skuteczności reklamowania się w sieci.Koszty odgrywają tu znaczącą rolę. To wynika z faktu, że połowa społeczeństwa aktywnie korzysta z internetu- tak, 50% ludzi aktywnych zawodowo,  wytwarzający  większość PKB.
praca w domuKryzys gospodarczy ma spory udział w tejże skuteczności. Powoduje, iż ludzie po pracy spędzają czas w domu, który często zostaje spożytkowany na poszukiwaniu sposobów polepszenia sytuacji ich firmy. Firma, która jeszcze nie ma własnej strony internetowej, ma ostatni dzwonek, aby taki stan rzeczy zmienić. Stworzenie strony internetowej i  jej  promocja w wyszukiwarce to sposób aby utrzymać się na rynku i przetrwać niekorzystny okres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz