wtorek, 7 września 2010

III. KONTAKTOWANIE I ZAPRASZANIE

TRADYCYJNY MARKETING:
Twoim zadaniem jest zainteresować osobę, z którą się kontaktujesz możliwością współpracy. W zależności jaką przyjąłeś metodę kontaktu- osobistą, telefoniczną czy internetową- Twój przekaz musi być szybki, prosty i interesujący. Przy pierwszym kontakcie nie zalewaj rozmówcy informacjami na temat historii firmy, przebiegu Twojej kariery czy dochodów jakie Ty osiągasz czy osoby sponsorujące Ciebie.
Jeśli osobiście spotykasz potencjalnego partnera biznesowego upewnij się czy oboje  macie tyle czasu abyś mógł w danym momencie przekazać jemu informację na temat możliwości współpracy.
Jeśli umawiasz spotkanie telefonicznie konieczne są:
  • odpowiednie warunki- atmosfera
  • nastawienie – uśmiech (rozmówca czuje Twój nastrój)
  • plan rozmowy (możesz rozpisać przebieg wypowiedzi, przecież rozmówca nie widzi, że czytasz z kartki:-)
  • otwarty kalendarz, długopis
  • zaplanowany czas na rozmowę
Przebieg rozmowy
  • Zawsze upewnij się czy właściwie się dodzwoniłeś
  • Rozpocznij rozmowę pytaniem: Czy masz chwilkę? Czy nie przeszkadzam? Czy możesz mi poświęcić minutę?
  • Mów spokojnie lecz z entuzjazmem, krótkimi zdaniami. Bądź uprzejmy i uśmiechnięty, okazuj pewność siebie, rób przerwy na odpowiedź i okaż, że słuchasz aktywnie
  • W ustalaniu terminu spotkania zawsze proponuj wybór 2 możliwości co do dnia i  godziny- oczywiście Ty podajesz propozycje zgodnie z Twoimi możliwościami czasowymi
  • W rozmowie podkreśl, że decyzja wynikająca ze spotkania należy tylko i wyłącznie do rozmówcy
  • Podsumuj rozmowę,sprawdź czy zostałeś zrozumiany i podziękuj za rozmowę
  • Poczekaj aż słuchawkę odłoży rozmówca
Telefonowanie to jedna z zasadniczych czynności pracy w systemie MLM. Umówienie się na spotkanie bez zbędnych szczegółów powinno trwać ok. 2 minut. Pamiętaj o uśmiechu. Jeśli masz zły nastrój – poprostu nie dzwoń, nie poniesiesz wówczas rozczarowania związanego z odmową.
E-MARKETING:

Narzędzia jakimi posługujesz się aby pozyskać potencjalnych partnerów:

KONTO WWW w jednym z kilkudziesięciu gotowych szablonów graficznych lub we własnym szablonie. 
SYSTEM E-MAILINGOWY + WIELOKROTNY AUTORESPONDER. Pozwoli Ci on zbudować listę adresową i wysyłać do niej profesjonalne mailingi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz